One Gun Guy
One Gun Guy is een ongecompliceerd no-nonsense actie platformer, een gigantisch level bezaaid met speler upgrades, gevaren om aan te pakken, vijanden te vernietigen en een baas om te doden. Na het overwinnen van de basis moeilijkheidsgraad kan je deze precisie platformer's Hard Mode aangaan!