One Button Games 5-in-1 vol. 7
UP SHOT Je rent constant naar rechts en je doel is om te voorkomen dat je geraakt wordt door vallende vierkanten van bovenaf. Houd de knop ingedrukt om omhoog te schieten en de vierkanten te vernietigen, maar je blijft stil staan ​​tijdens het schieten. Grote vierkanten vereisen meerdere schoten. Het spel eindigt wanneer een vierkant je raakt. SMILY ANGRY Je rent constant en kunt draaien met een druk op de knop. Twee gezichten schieten boven je op je. Ze kunnen blij of boos zijn. Je doel is om de schoten van het blije gezicht te verzamelen om punten te scoren en de schoten van het boze gezicht te ontwijken. De gezichten veranderen willekeurig van emotie. Het spel eindigt wanneer je geraakt wordt door het boze gezicht. V BOMB Je bestuurt een vliegtuig dat constant van links naar rechts vliegt. Druk op de knop om te draaien. Vijanden vliegen onder je door en naderen langzaam je positie. Vijanden laten tijdbommen vallen die omhoog exploderen. Je doel is om de explosies te ontwijken en te proberen vijanden in de explosie te lokken. Wanneer de bommen heel dicht bij elkaar zijn, exploderen ze in een kettingreactie. Het spel eindigt wanneer je geraakt wordt door de explosie of wanneer een vijand je aanraakt. PIN CLIMB Je scoort punten door op de pins te klimmen. Houd de knop ingedrukt om hoger te komen. Probeer de pins onder je te vermijden. Het spel eindigt wanneer je de onderkant van het scherm bereikt. NUMBER LINE Er zijn twee lijnen met bewegende getallen op het scherm. Druk op de knop om de getallen in beide lijnen op te tellen. Je scoort punten wanneer de som in de bovenste lijn groter is dan de som in de onderste lijn. Wanneer de som in de bovenste lijn kleiner is dan de som in de onderste lijn, daalt je score en komen de lijnen dichter bij elkaar. Het spel eindigt wanneer de lijnen elkaar kruisen.