Once Upon a Jester
Beste vrienden Sok en Jester bedenken een ondeugend plan om de Koninklijke Diamant te stelen! Om hun meesterplan te voltooien, moeten ze een improvisatietheatervoorstelling beginnen en elke andere act overtreffen – inclusief hun rivalen, Hofnar & Bok. Alleen door het beste optreden in het koninkrijk te worden, krijgen ze een uitnodiging voor het Koninklijke Theaterspektakel in het Koninklijk Paleis, waar de koning zijn kostbare edelsteen bewaart. Ze beginnen aan een groots avontuur door een fantasierijk koninkrijk, ontmoeten allerlei maffe personages, voeren geïmproviseerde shows op en zingen uit volle borst. Onderweg ontdekken ze per ongeluk de vrijheid en vreugde van musicaltheater. Zullen ze hun snode plannen opgeven of alles doen om rijk te worden? Omarm je creatieve vrijheid: Geen enkele show is hetzelfde! Jij beslist hoe je je publiek omver blaast! Raak bevriend met gekke personages: Ontmoet en bevriend een heleboel excentrieke figuren – allemaal volledig ingesproken! Een vriendelijke wendigo, een boom op zoek naar zijn wortels en een klodder pesto, om er een paar te noemen. Duik in een levendige fantasiewereld: Het is altijd avontuurstijd in handgemaakte locaties zoals het knusse Dorpstad, de mysterieuze Woudwouden en de radio-verslaafde Stadstad. Geniet van de indie-deuntjes: Een originele soundtrack, geschreven en uitgevoerd door de makers van het spel, nestelt zich in je oor en blijft hangen!