Not for Broadcast Deluxe Edition
De Deluxe Edition van Not For Broadcast bevat de originele game en de Not For Broadcast: Season Pass. Help spokenjagers de geheimen van een spookfilmstudio te ontrafelen in 'Live & Spooky', die op 23 maart 2023 uitkomt. Duik diep in het vaak schandalige leven van de raadselachtige nieuwe premier, Peter Clement, in 'Bits Of Your Life', en neem deel aan een live uitgezonden wetenschappelijk experiment in 'The Timeloop'.