Ninja Shodown
Het is elke ninja voor zich in de ultieme slag om de jaden katana! Vecht alleen, in een team of neem het op tegen je vrienden in brute arenagevechten waar de sterksten overwinnen en de zwaksten de ultieme prijs betalen: eerverlies en de dood! Het is het jaar 199X en de wereld staat aan de rand van de afgrond. De mystieke jaden katana is gestolen! Het zwaard is uiterst dodelijk! Als het in verkeerde handen valt, zal de mensheid ten onder gaan! En dus bereiden de leden van de Viperclan, gezworen bewaarders van de jaden katana, zich voor op hun gevaarlijkste missie tot nu toe: het zwaard terugbrengen, koste wat het kost! Gebruik katana's, shurikens, bommen, machinegeweren, shotguns, bazooka's en meer terwijl je op allerlei locaties vecht om de ultieme ninja te worden en de oude eed van de Viperclan te vervullen.