NINJA GAIDEN 4 The Two Masters
Na de eindeloze regen verdwijnt eindelijk de schaduw van de Dark Dragon boven Tokio, waardoor de lucht opklaart en het even vreedzaam is. Maar de ninjaclans Hayabusa en Raven weten van geen ophouden en weer dreigt chaos de wereld te overspoelen. Een mysterieuze vijand probeert een deur naar een andere dimensie te openen en onze wereld in een levende nachtmerrie te veranderen. Nu de Divine Dragon Order een janboel is en de nieuwe vijanden niet kan bestrijden, moeten twee meesterninja's de uitdaging aangaan. Waag je aan een nieuw hoofdstuk van de NINJA GAIDEN 4-sage als Yakumo en Ryu Hayabusa de handen ineen slaan om het tegen nieuwe vijanden op te nemen en de mensheid weer eens te redden. The Two Masters biedt drie gloednieuwe speelbare personages die verder vechten na afloop van de originele campagne (je moet de originele verhaallijn uitspelen voordat je aan de nieuwe hoofdstukken kunt beginnen). Yakumo en Ryu moeten het tegen nieuwe bazen en vijanden opnemen en dodelijke uitdagingen zien te overleven die zelfs de meest ervaren ninja tot het uiterste zullen beproeven. En dat alles speelt zich af in unieke levels in een zonovergoten Tokio waar de Dark Dragon verdwenen is. Je krijgt meteen toegang tot twee nieuwe wapens, ongeacht of je de campagne voltooid hebt of nog steeds daarmee bezig bent. De ""Solitaire""-zeis van Yakumo is bedoeld voor aanvallen op afstand en om mensen onder controle te houden terwijl de ""Jakotsumon""-slangenhandschoenen van Ryu snelle klappen uitdelen en nieuwe manieren bieden om dicht bij vijanden te komen. Maar er wachten je nog meer uitdagingen. Als je een doorgewinterde speler bent en een ultieme test zoekt, dan kun je je aan Abyssal Road wagen. Dit keiharde speltype is een aanslag op je conditie met opeenvolgende gevechten met nieuwe mechanismen, steeds groter wordende druk en beloningen die de vechtvaardigheid van Yakumo en Ryu zullen vergroten. Er staat heel veel op het spel en je hebt de kracht van twee meesterninja's en behoorlijk wat bekwaamheid nodig om hier levend uit vandaan te komen. LET OP: je moet de hoofdverhaalcampagne op een willekeurig moeilijkheidsniveau uitspelen om toegang te krijgen tot de nieuwe verhaalcontent, het speltype Abyssal Road en nieuwe uitdagingen. De twee nieuwe wapens zijn meteen beschikbaar nadat je de tutorial uitgespeeld hebt en hoofdstuk 1: Bloodsoaked Tokyo bereikt.