Nightmare Boy
Dit verhaal vindt plaats in Donorok, in de staat Noctum. Na de verdwijning van Aster, de koning van Noctum, vervalt de wereld in chaos. De relaties tussen de Monsters, Mongo's en Dromers zijn zeer instabiel, en Donorok, een land dat zwaar te leiden heeft onder de chaos, neemt langzaam terrein in van de omringende regio's.