Nidhogg 2
De regels zijn simpel. Bereik de andere kant en dood iedereen die in je weg staat. Pareer behendig en splijt hun kelen, doorzeef hun ingewanden met pijlen of vermorzel hun hersenen tussen je tenen. De worm geeft niets om ridderlijkheid. Nidhogg 2 bouwt voort op de prijswinnende gameplay van zijn voorganger. In dit vervolg op de indiehit van 2014 kun je nieuwe wapens hanteren en levels machtig worden, personages van top tot teen aanpassen en de fascinerende en groteske kunst van Toby Dixon bewonderen. Met muziek van artiesten als Mux Mool, Baths, Doseone, Osborne en Daedelus, heeft Nidhogg 2 een soundtrack die zo goed is, dat zelfs de menu-schermen geweldig zijn. Spelkenmerken: - Daag de AI of een vriend uit voor een 1-tegen-1-gevecht. - Vecht voor de toppositie in de 8-speler-toernooien. - Beheers de karakteristieke eigenschappen van vier wapens. - Laat je modieuze kant zien met volledig aanpasbare personages. - Tien etappes van kastelen naar Nidhogg-ingewanden. - Verander de regels met meer dan 10 verschillende spelvarianten. - Ga online met wedstrijdorganisatie- en privéspellen.