Mr. Massagy: Mayo Edition
Mr. Massagy: Mayo Edition is een twee-in-één-spellenspektakel, boordevol extra spieren, trillende massages en mayonaise! Het eerste spel, Mr. Massagy, brengt je de ultieme speed dating simulator! Jij bent Johnny, een gespierde vrijgezel met testosteron in overvloed. Overleven in de datingwereld is niet makkelijk en het krijgen van een massage is nog moeilijker, maar met behulp van je Australische papegaai, oftewel je beste vriend, én een hele moderne datingapp wordt het een makkie! Anderzijds bevat deze versie van Mr. Massagy het beruchte spel My Name is Mayo; wat gaat over de dramatische dagelijkse beslommeringen van een pot mayonaise met een soort identiteitscrisis… of zoiets. Als je altijd al geweten hebt dat jouw leven meer mayonaise en massages kan gebruiken, dan is dit jouw kans!