Moving Out Deluxe Edition
Word een meesterverhuizer met Moving Out Deluxe Edition! Deze editie bevat: - Moving Out - Employees of the Month-pack - Movers in Paradise Moving Out Moving Out is een krankzinnige verhuisgame met realistische physics, waarmee je lekker op de bank coöp kunt spelen! Heb je zin in een spannende carrière in meubels? Als kersverse meubelbeheer- en verhuisexpert neem je allerlei verhuisklussen in het drukke Packmore aan. Smooth Moves is misschien niet het grootste verhuisbedrijf, maar voor dit team van enthousiaste aanpakkers is geen opdracht te gevaarlijk of raar. Laat je business bloeien, neem kleurrijke personages aan en red je stad van groot meubelgevaar! Employees of the Month Pack Met het 'Employees of the month pack' geef je je carrière bij Smooth Moves een vliegende start! Elk lid van dit team enthousiaste verhuizers heef een passie voor fysiek werk en wil dolgraag door de proeftijd komen. Word het beste verhuisteam ooit in Packmore met dit team van betrouwbare verhuizers! Movers in Paradise Welkom bij Movers in Paradise, de nieuwste uitbreiding voor Moving Out. Surf door 24 nieuwe arcade- en tropische levels om het mysterie van de legendarische 'grootste vracht ooit' te ontrafelen! Ontdek belachelijke, nieuwe mechanics, obstakels en vijanden om je verhuis- en communicatieskills op de proef te stellen. Laat je helpen door vier nieuwe tropische verhuizers, Tooki, Gilly, Coco en Clawdius, die je ook in de originele levels in kunt zetten!