Moving Houses
Pak alles in en verplaats meubels, kamerplanten en meer in speelse first-person stijl! Er komt een moment in ieders leven dat ze hun huis achter moeten laten en een ander huis moeten zoeken. Nu in Moving Houses is het jouw beurt... of je nu echt wilt vertrekken of niet. Geniet van dit gekke, op fysica gebaseerde spel waarin je je leven inpakt, terwijl je wordt ondergedompeld in een ongedwongen, comfortabele gameplay en de onmiddellijke bevrediging van taakgebaseerde gamificatie van inpakklussen. Wees netjes, wees voorzichtig of wees een chaotische goblin. Aan jou de keuze! Terwijl je in first-person navigeert, pak je meubels, planten, schilderijen en meer op en laad je ze voorzichtig (of niet zo voorzichtig) in de verhuiswagen, terwijl je checklists met belangrijke taken afwerkt om verder te komen. Ren, spring, schop, laat vallen, gooi, draai objecten en nog veel meer! Maar wees gewaarschuwd, niet alles is wat het lijkt in dit rustige kleine huis. Onder de alledaagse eentonigheid van de taak kan een griezelig mysterie schuilgaan.