Monster Sanctuary (Windows Version)
Bedwing de Monster Sanctuary! Duik in de op Metroidvania geïnspireerde wereld van Monster Sanctuary. Verken de uitgestrekte landschappen en vraag je monstervrienden je te helpen tijdens gevechten en daarbuiten. Gebruik hun unieke vaardigheden om je een weg door puzzels te vliegen, rijden of knallen en geniet van spannende platformactie. Je bepaalt zelf hoe je door de wereld reist. Ben jij klaar voor de Sanctuary? Verzamel, evolueer en vecht! Aan het begin van je missie moet je een oeroud, weemoedig spookmonster kiezen dat je op weg helpt. Dit monster zal je helpen om je eerste 111 monsters te vangen. Het is nu aan jou om monsters uit alle hoeken van de Sanctuary uit te broeden, te verzamelen en te trainen. Elk monster heeft unieke vaardigheden en een vaardighedenschema dat je zelf kunt aanpassen. Zo wordt je team steeds sterker. Vecht strategisch! Haal alles uit je offensief door strategisch te plannen en bouw combo's op door je aanvallen te stapelen.Probeer verschillende teamcombinaties uit en maak gebruik van uiteenlopende synergieën tussen monsters.Neem het op tegen sterke vijanden, stel je uithoudingsvermogen op de proef en maak je team onoverwinnelijk! Neem deel aan PvP-gevechten die de hele wereld bestrijken! Ga de confrontatie aan en test je skills online tegen andere spelers! Verzamel en train monsters, haal het uiterste uit hun vaardigheden en daag vriend en vijand uit voor een epische strijd waarin jouw monsters natuurlijk moeten zegevieren. Optionele speltypen voor meer herspeelbaarheid! Met de nieuwste update kun je de optionele speltypen Randomizer, Bravery en Permadeath inschakelen en combineren. Hierdoor is de game elke keer anders.