Monster Boy and the Cursed Kingdom
Een legendarische serie is terug met een nieuw groots avontuur! Geniet van een kleurrijk actie-avonturenspel gecreëerd in samenwerking met Ryuichi Nishizawa, maker van de originele Wonder Boy uit de Monster World-serie. Monster Boy and the Cursed Kingdom haalt het beste uit de klassieke serie om een nieuw, modern avontuur te bieden met leuke gameplay, memorabele muziek en prachtige handgetekende animaties. Kan Jin het monsterrijk redden?