MonsterBlast Infinity
Vecht je een weg van golf naar golf en schakel alle monsters uit. Verzamel munten om wapens, munitie en speciale items zoals dynamiet of geschutstorens te kopen in de winkelautomaat. Wees snel, want de winkel is slechts 30 seconden open tussen elke golf. Elk level bestaat uit vier rondes. Gebruik je munitie spaarzaam en zet je wapens strategisch in, want alles is beperkt. Let ook op je gezondheid. Laat dynamiet en de geschutstoren je helpen. Lok vijanden en gebruik deze twee dingen strategisch om zoveel mogelijk vijanden uit te schakelen.