Mina & Michi
Versla vijanden tijdens alle seizoenen in retro 2D-stijl! Reis mee met Mina en haar beste vriend Michi in een kleurrijke wereld door de jaargetijden, terwijl je ondertussen puzzels oplost en slechteriken verslaat. Samen ontdekken ze geheimen, verzamelen ze magische voorwerpen en leren ze speciale vaardigheden waarmee ze spannende nieuwe plekken kunnen bereiken. Bestuur Mina en Michi tegelijkertijd, of speel samen met een vriend(in)!