Metrico+
Metrico is een nieuwe wereld. Een levende wereld van infographics, aangestuurd door jouw input. Alle staafdiagrammen, lijngrafieken en cirkeldiagrammen reageren op what de speler doet. Één staafdiagram kan groeien met elke stap die je naar links doet, terwijl een andere afneemt met elke sprong die je maakt. Een Nieuw Perspectief Je moet Metrico gaan verkennen en voorzichtig analiseren hoe elke beweging de wereld beïnvloedt, en of je daarmee vooruit kan komen. Deze spelmechaniek heet “Input Morphing” en zet je aan het denken over acties die je normaal voor lief neemt. Er zijn 6 unieke werelden om te verkennen met eigen uitdagingen, spelmechanieken, uiterlijk, geluiden en originele muziek van Palmbomen. Metrico+ is een combinatie van exploratie, vaardigheid, experimentatie, maar vooral: buiten de kaders denken. Welkom in Metrico. We hopen dat je er klaar voor bent.