Mate'Morphosis
Los puzzels op door zelf de stukken te worden die je verslaat, in een strategische en hersenkrakende variant op het klassieke schaken! Bedenk je strategie en ga voor de overwinning in deze hersenkrakende variant op een klassieker onder de bordspellen! Mate’Morphosis is een op schaken geïnspireerd puzzelspel dat draait om het idee dat je de stukken wordt die je slaat. Wees elk bord te slim af, pas je aan aan de veranderende spelmechanismen en jaag de vijandelijke koning in elke level op! In plaats van meerdere stukken te besturen, moet je over het bord navigeren met één enkel speelstuk dat verandert in het type stuk dat je net hebt verslagen. Promoveer van pion naar paard, loper of toren om de dame uit te schakelen en uiteindelijk de bewegingsvrijheid te krijgen die nodig is om de koning schaakmat te zetten. Je route evolueert met elke zet. Leer terwijl je speelt, zelfs als je geen meester bent in klassiek schaken! Geniet van de retro 2D-pixelart en strakke, met de hand ontworpen uitdagingen met snelle herstarts, een hoog strategisch tempo en een geleidelijke toename in moeilijkheidsgraad in tientallen unieke levels!