Mastho is Together
Help een suikervrije marshmallow om zijn droom te vervullen: het vinden van de perfecte balans tussen vreugde en vitaliteit! Een actieplatformspel kan ook voor een suikervrije marshmallow nog steeds heerlijk zijn! Mastho is Together bevat platformuitdagingen de met precisie gedaan moeten worden. Je voert de plakkerige witte held Mastho op een gezonde manier langs hindernissen. Spring en sprint door de lucht in puzzellevels met pixel-perfecte botsingen en geen tekst op het scherm zodat het scherm niet rommelig wordt. Alles draait om de gameplay. In Mastho is Together kun je meteen aan het werk dankzij de minimalistische beelden en abstracte esthetiek. Er zijn geen menu's en er hoeft niets geladen te worden. Je komt meteen terug nadat je een leven verliest, probeer het zo vaak je wilt en ontspan op een lichte en ritmische soundtrack die je begeleidt op je weg door 40 met liefde gemaakte levels die steeds moeilijker worden. Kun jij Mastho helpen pure gezonde zoetheid te vinden?