Mangavania 2
Oldskool actie-platformgame met pixelart-graphics. Ga op avontuur als Yuhiko, een jonge ninja die naar de onderwereld is gegaan om een remedie voor zijn broer te zoeken. Zoek geesten op geheime plaatsen - ze zullen je een verhaal vertellen of advies geven. Verken kerkers, vecht tegen monsters en ontmoet nieuwe vrienden! Het tweede deel van het spel zal je verrassen met nieuwe soorten vijanden, frisse gameplay-mechanieken en gevechten met gevaarlijke bazen. Indien gewenst, kan elk niveau ook worden geprobeerd in een speedrun. Het tweede deel van het spel is perfect, niet alleen voor degenen die al bekend zijn met de zwart-witte wereld van Mangavania, maar ook voor nieuwkomers in de serie. Kan de jonge ninja zijn broer redden, en zo ja, tegen welke prijs?