Maiden Cops
Red de stad van een bende monstermeiden in klassieke, zijwaarts scrollende beat 'em up-stijl! Een geheime, criminele organisatie genaamd 'The Liberators' wil met geweld, angst en chaos de macht over heel Maiden City en de bewoners overnemen. Het is aan de Maiden Cops om deze furie met harde hand neer te slaan! Vecht mee met Priscilla, Nina en Meiga om de misdaad uit te roeien en vrede en gerechtigheid te laten overheersen! Maiden Cops is een oldskool, zijwaarts scrollende beat 'em up boordevol actie in arcadestijl en schattige monstermeiden. Kies een politieagente, ga de straat op en bestrijd rondborstige criminelen, ontgrendel speciale skins om je vechter aan te passen, pak gekke wapens op en zet hoge scores neer met combobonussen. Laat de sterke arm der wet gelden met de unieke vaardigheden van elk personage. Beleef een hoop lol dankzij premium pixelart, vloeiende animaties en een geweldige soundtrack. Zo blijf je terugkomen voor een goede knokpartij!