Mafia II: Definitive Edition
Over 'Mafia 2' Bevat de basisgame en alle DLC. Deel twee van het Mafia-misdaadepos, gesitueerd in Empire Bay in de jaren 1940-1950 Leid het leven van een gangster tijdens de bloeiperiode van de georganiseerde misdaad, geremasterd in oogstrelend HD. Oorlogsheld Vito Scaletta komt in aanraking met de maffia als hij de schulden van zijn vader wil afbetalen. Met zijn gabber Joe maakt Vito crimineel carrière, met steeds grotere beloningen én gevolgen. Drama uit de bloeiperiode van de misdaad: laat je verleiden door het gangsterleven in een game die is geïnspireerd door beroemde maffiadrama's. Empire Bay, New York: In het Empire Bay van na de Tweede Wereldoorlog liggen de kansen voor het oprapen en gedijt de georganiseerde misdaad bij de opkomst van industrieën. De volledige, geremasterde favoriet: Beleef het complete misdaaddrama Mafia II voor het eerst in één pakket en in oogstrelend HD. Als je Mafia II: Definitive Edition bezit, ontgrendel je Vito's leren jas en auto in de Definitive Editions van Mafia en Mafia III.