MADiSON
De wetenschap liegt niet. 'The Science of Scare Project' bevestigde dat het bekroonde MADiSON het engste spel OOIT is. "Wat zou jij doen als je wakker werd, opgesloten in een donkere kamer met je handen onder het bloed, je zus en moeder afgeslacht? MADiSON is een meeslepende en angstwekkende psychologische first-person horrorgame, met verontrustende gameplay en een akelige en meeslepende verhaallijn. Met behulp van een 'duivelse' instantcamera verbind je de menselijke wereld met het hiernamaals. Los puzzels op, verken je omgeving en het belangrijkste: overleef. Tijdens je reis word je achtervolgd door MADiSON, de geest van een sadistische moordenaar, die je dwingt een bloederig ritueel voort te zetten dat tientallen jaren geleden werd gestart door gruwelijke daden te verrichten. Ze wil dat je haar duistere ceremonie afmaakt. Ben je sterk genoeg om je te verzetten? Want je moet je niet alleen zorgen maken over haar. MADiSON bestaat uit meerdere kwaadaardige wezens, en elk personage heeft een gruwelijk verhaal dat naadloos overgaat in het hoofdverhaal. Maak gebruik van de instantcamera om deze marteling te overleven Ontwikkel de foto's die je maakt en trotseer de angst voor het onthullen van de waarheid. Doorzoek alles, pak elementen op en speel ermee om de entiteiten te overleven. Willekeurig geactiveerde gebeurtenissen en veranderende puzzels in het hele spel zorgen voor een hogere herspeelbaarheid terwijl je jezelf verliest in deze meeslepende en angstaanjagende ervaring. Let op elke stap die je zet en pas op dat je geen ongewenste aandacht trekt. Je bent niet alleen."