Lost Grimoires Bundle
Duik in de bijzondere wereld van de Lost Grimoires in twee boeiende avonturen! Help de jonge alchemist haar opleiding te voltooien en de waarheid over haar ouders te ontdekken, die op mysterieuze wijze verdwenen midden in politieke onrust. Word de adviseur van House Griff en start een gevaarlijke missie om Prins Fern, de jonge erfgenaam van de troon, te redden uit de klauwen van zwarte magie.