Lords of the Fallen
Lords of the Fallen introduceert een gloednieuw, episch RPG-avontuur in een uitgestrekte onderling verbonden wereld. Eeuwen nadat de mensheid hem verslagen heeft, nadert de wederopstanding van de demonische god Adyr. Reis als vermaarde Dark Crusader door de rijken van de levenden en de doden in deze uitgebreide RPG-beleving om Adyr voorgoed te verslaan. Met kolossale eindbazen, snelle, uitdagende gevechten en een diepgaand, meeslepend verhaal. Verken een uitgestrekte, onderling verbonden wereld Reis door twee grote parallelle werelden, de wereld van de levenden en wereld van de doden, elk met hun eigen paden, geheimen, schatten... en vijanden. Ga de uitdaging aan in snelle gevechten Kies uit honderden unieke wapens, van zware knotsen tot snel vurende kruisbogen, of ruil metaal in voor magie met vernietigende toverspreuken. Vorm je legende Personaliseer het uiterlijk van je personage en kies vervolgens een van de negen uiteenlopende personageklassen. Welk pad je ook neemt, ontwikkel je eigen speelstijl door statistieken en wapens te upgraden. Bundel krachten in online multiplayer Beleef de campagne alleen of bundel je krachten met andere spelers in online coöp. Je kunt samen op avontuur gaan zolang je wilt, waarbij je de optie hebt om casual sessies te spelen of een sessie met volledig gedeelde progressie, waarin beide spelers al hun voortgang opslaan. Je kunt ook je Free Friends Pass gebruiken om iemand uit te nodigen om met je te spelen, ongeacht of diegene de game ook heeft of niet. Meer dan 70 updates sinds release Bevat meer dan 70 updates, waaronder de bejubelde versie 2.0 die de algemene ervaring aanzienlijk verbetert met een volledig vernieuwd gevechtssysteem, belangrijke prestatieverbeteringen, drastische aanpassingen aan de moeilijkheid, meerdere nieuwe missiereeksen en speltypen, en een scala aan nieuwe functies voor extra gebruiksgemak.