Little Nightmares Enhanced Edition
(Her)ontdek het duistere, grillige verhaal van Little Nightmares, nu in verbluffende 4K en 60 fps. Little Nightmares Enhanced Edition laat je kiezen tussen Quality of Performance Mode, zodat je zelf kunt bepalen wat je belangrijker vindt: de beeldkwaliteit of de framerate. Geniet van verbeterde visuele effecten zoals RTX-reflecties, watereffecten, meer deeltjes en volumetrische belichting. Voor een betere totaalervaring zijn er extra hulpjes toegevoegd. De Little Nightmares-serie houdt miljoenen spelers van over de hele wereld al geboeid sinds 2017. Nu is het jouw beurt om te proberen het eerste deel van de schattigste horrorserie ooit te overleven. Speel als Six, een eenzaam kind dat verdwaald is in een enorm metalen schip dat de Maw wordt genoemd, omring door gevaarlijke, verwrongen versies van volwassenen. Doe je best om heelhuids te ontsnappen, anders zal je noodlot je stoutste dromen overtreffen. NEEM JE OMGEVING WAAR Je wordt wakker in een vochtige, donkere kamer. Het enige dat je bij je hebt is een koperen aansteker. Je kunt je niet herinneren hoe je hier terecht bent gekomen, maar het is duidelijk dat je in gevaar bent. Je scherpe ogen en snelle verstand zijn het enige waarmee je heelhuids kunt ontsnappen. ZOEK EEN UITWEG Deze wereld is niet bedoeld voor kinderen, maar met een beetje fantasie kun je je kleine lengte in je voordeel gebruiken. Klim tijdens je tocht door de Maw bovenop lades en planken om doorgangen op kinderformaat te vinden die te klein zijn voor volwassenen, zodat je veilig bent... voor even dan. VERMIJD DE BEWONERS De bewoners van de Maw gebruiken kinderen maar voor één ding, en het is nooit goed. Kinderen die niet gepakt willen worden, moeten zich verstoppen en voorzichtig zijn als ze in de buurt zijn. In bepaalde situaties kan een afleiding hun aandacht lang genoeg afleiden zodat jij zonder kleerscheuren kunt ontsnappen. Maar pas op dat je niet te veel lawaai maakt. Als je eenmaal hun aandacht hebt getrokken, zijn de bewoners vastberaden om je te pakken. REN VOOR JE LEVEN Soms heb je geen andere keus dan te vluchten. Als je lang genoeg in leven kunt blijven om buiten het bereik van de bewoners te komen, kun je wellicht overleven. Kun jij ontsnappen aan de Maw en de vrijheid bereiken? Six rekent op je. Succes, kleintje. Opgeslagen games kunnen niet worden overgezet van Little Nightmares (de basisversie) naar de Little Nightmares Enhanced Edition (en andersom).