Little Legs (Xbox One)
Welkom bij de spannende gevechten van de miljoenpoten! Bereid je voor op een spannend avontuur in de Arena, waar gigantische miljoenpoten spannende gevechten leveren. Je kunt je duizendpoot sterker en sneller maken om je tegenstanders te slim af te zijn en te verslaan. Vecht tegen grote en kleine vijanden. Laat je duizendpoot groeien, kies verschillende huiden en domineer de arena's. Elk gevecht is een kans om je vaardigheden te laten zien en de beste te worden. Ga het spel aan en heb plezier!