Light-It Up: Complete Edition
In deze grote, donkere wereld ben jij een kleine stickman met een gigantische missie. Maak je klaar om de spanning op te wekken en je een weg te banen door een episch avontuur! Verlicht elk figuurtje en breng het tot leven met levendige kleuren. Maak je klaar om je reflexen en behendigheid te testen terwijl je door deze kleurrijke wereld van vormen en licht navigeert! Kenmerken: - spring, flip, glijd en zwaai als een kleine stickman - Verlicht meer dan 280 levels! - gebruik 2000 extra edelstenen om boosters en respawns te kopen - bedenk hoe je obstakels in je voordeel kunt gebruiken - Vermijd vallen en het raken van de spikes - gebruik 3 verschillende boosters als je moeite hebt om een level te halen - verzamel sterren om volgende levels vrij te spelen - luister naar bevredigende geluiden als vormen oplichten - speel alle skins vrij en draag ze om je stickman er geweldig uit te laten zien! Net als je je een echte stickman-baas begint te voelen en van die kleurengloed houdt, worden de dingen ingewikkeld terwijl je springt, flipt en levels haalt. Kleurvormen beginnen te bewegen, te draaien en zelfs te exploderen, en dodelijke spikes worden een constante bedreiging voor het leven van je kleine stickman. Als je een sprong mist, als je zwaai een flop is, als je salto niet goed is, of als je een spike raakt... dan val je in de vergetelheid! Dus wat zeg je ervan, stickman? Klaar om te zwaaien, springen, flippen, oplichten en gloeien, in de helderste van alle springgames?