LASERPITIUM
Lanceer een cruciale missie om het sterrenstelsel te bevrijden van een elektronisch bewind in deze side-scrolling 2D shoot 'em up! In 2357 tekenden de leiders van sterrenstelsel S-08G een vredes- en samenwerkingsverdrag. Om het beheer van goederen, het bestuur van de legermacht en het welzijn van de bevolking te optimaliseren, is het computerprogramma EVA gemaakt op de kunstmatige planeet HELOS. Een paar jaar later zorgde het bewind van het EVA-programma voor onrust in het sterrenstelsel. De legermacht, die nu volledig geautomatiseerd was, drukte elke poging tot opstand onmiddellijk de kop in. Nu probeert een groep verzetsstrijders de vrijheid te herstellen op de planeten. Hun missie is om de legerbases van EVA aan te vallen en HELOS te vernietigen. LASERPITIUM is een side-scrolling 2D shoot 'em up met multidirectionele scrolling en parallax in handgetekende HD-graphics. Kruip in de cockpit van een van drie schepen, elk met een unieke speelstijl, en knal je een weg door vijandelijke zwermen in 10 kosmische levels vol arcade-actie!