Knee Deep
Wanneer een uitgedoofde acteur zich op locatie ophangt, wordt er een schijnwerper geworpen op het afgelegen stadje Cypress Knee in Florida. Knee Deep is een misdaadthriller waarin keuzes van tel zijn terwijl u deze mysterieuze zelfmoord onderzoekt. Uw scherm wordt een podium, terwijl u op onderzoek gaat als drie verschillende personages: de brutale blogger Romana Teague, de wanhopige lokale verslaggever Jack Bellet en de cynische privédetective K.C. Gaddis. Gebruik uw observatie- en afleidingsvaardigheden evenals uw slimheid om het gordijn te openen en het ware verhaal achter deze moerasgebiedsamenzwering te onthullen. Beleef een magische realiteit waarin de personages tussen scènes worden vervoerd, de dingen aan het bewegen zetten en muziek uit de orkestbak opkomt. Knee Deep gaat over personages, verhalen vertellen en het melodrama van het moerasgebied van Florida.