Jurassic World Evolution 2
Jurassic World Evolution 2 is het langverwachte vervolg op Frontier's baanbrekende managementsimulatie uit 2018, Jurassic World Evolution. De game biedt een gloednieuwe verhalende campagne met de stemmen van de cast van de Jurassic World-films, fantastische nieuwe onderdelen, vier pakkende speltypen en een uitgebreid aanbod indrukwekkende dinosaurussen. Een origineel Jurassic World-verhaal Leer wat je nodig hebt om een meesterlijke parkmanager te zijn in Campaign, een meeslepend en origineel verhaal dat je in de actie stort die zich afspeelt na de wereldschokkende gebeurtenissen van Jurassic World: Fallen Kingdom. Werk samen met iconische personages uit de films, waaronder Dr. Ian Malcolm (met de Engelse stem van Jeff Goldblum) en Claire Dearing (met de Engelse stem van Bryce Dallas Howard), en leid de inspanningen om de wilde dinosaurussen die nu door heel de VS razen te controleren, conserveren en in toom te houden. Bouw je eigen Jurassic World. Neem de touwtjes in handen met uitgebreidere managementools en creatieve opties. Bouw een reeks nieuwe en aanpasbare gebouwen, en huur nieuwe wetenschappers in. Geef je park vorm volgens de eisen en behoeften van je gasten en je dinosaurussen. Ontketen je creativiteit in het speltype Sandbox of beproef je vaardigheden in Challenge terwijl je de uitdagingen van nieuwe omgevingen en milieurampen aangaat. Speel met de chaostheorie Speel de belangrijkste momenten uit je favoriete films - met een twist. Ervaar 'wat als'-scenario's uit de iconische Jurassic World- en Jurassic Park-films. Elk level is geïnspireerd op tijdperken en locaties uit alle vijf de films. Duik in de Jurassic World-reeks en kijk hoe de gebeurtenissen zich ontvouwen als jij het voor het zeggen hebt. Ontdek ontzagwekkende dinosaurussen Meer dan 75 prehistorische diersoorten komen tot leven in Jurassic World Evolution 2, waaronder veelgevraagde vliegende reptielen en waterreptielen. Deze dieren voelen echter aan dan ooit en waken over hun territorium, vechten om de heerschappij en reageren intelligent op de wereld om hen heen. Gebruik biotechnieken om dinosaurussen aan te passen met opvallende nieuwe kleuren en verander hun genomen om eigenschappen te ontgrendelen.