Johnny Trigger: Definitive Edition
Johnny Trigger - Internationale man van chaos! Johnny Trigger is stijlvol, dodelijk en zo glad als een biljartbal. Hij is een man met een missie in deze non-stop platform shooter game waar de actie nooit eindigt. Deze ervaring boordevol actie bevat content uit het basisspel en 6 DLC's: - 6 nieuwe skins: Lunatic, Butcher, Avenger, Hunter, Johnnybee en Hotshot - 6 nieuwe wapens: Showtime, Vengeance, Hurricane, Triforce, Bulletstorm en Sawed-off - 4500 extra edelstenen om andere valuta te kopen - 175 extra puzzels om meer komische afbeeldingen vrij te spelen - 65 extra sleutels om gesloten deuren in de basis te openen - 150 extra hamers om andere upgrades in de basis vrij te spelen - 35000 extra geld om wapens en skins in winkels te kopen of te tekenen Heb jij het in je om de ondergrondse wereld van de maffia ten val te brengen? "Minder praten, meer kogels" - dat is het motto van Johnny terwijl hij rent, springt, draait, glijdt en blijft schieten tot elke slechterik in het stof heeft gebeten. Duik er meteen in en schiet! De korte maar enorm bevredigende levels van Johnny Trigger maken het de perfecte actiegame om een korte pauze mee te vullen. En als je wat meer tijd hebt, is er nog zoveel te verzamelen en ligt er om elke hoek een nieuwe uitdaging.