Jagged Alliance 3
Grand Chien, een land rijk aan natuurlijk grondstoffen en grote politieke tegenstellingen, wordt ondergedompeld in chaos wanneer de gekozen president verdwijnt en een paramilitaire groepering genaamd 'The Legion' de macht overneemt. De familie van de president heeft alle registers opengetrokken en een deal gesloten met de machtige Adonis-corporatie om een groep ervaren huurlingen in te zetten om de president te vinden en orde te herstellen in het land. In Jagged Alliance 3 heb je de keuze uit een uitgebreide selectie huurlingen, elk met een unieke persoonlijkheid, achtergrond en karaktertrekjes. Trek eropuit om Grand Chien te verkennen en nieuwe mensen te ontmoeten, geld te verdienen, je team uit te breiden en uiteindelijk je eigen beslissingen te maken die het lot van het land zullen bepalen.