Jack in Space
Jack in Space is een kleurrijk, kindvriendelijk ruimteavontuur vol leuke minigames en eenvoudige leeruitdagingen. Ga met Jack mee op avontuur terwijl hij de nachtelijke hemel observeert, een kleurrijk ruimtelaboratorium verkent en speelse opdrachten uitvoert die nieuwsgierigheid, logica en een introductie tot wiskunde combineren. Van sterren tellen tot het in elkaar zetten van ruimteschiponderdelen in een fabrieksomgeving: elke activiteit is ontworpen om gemakkelijk te begrijpen, bevredigend om te voltooien en visueel aantrekkelijk te zijn. In Jacks futuristische controlekamer lossen spelers ook mozaïekpuzzels op die personages en scènes stukje voor stukje onthullen, waardoor elke uitdaging een snelle en bevredigende overwinning wordt. Met zijn grote knoppen, vrolijke animaties en rustige tempo is Jack in Space ontworpen voor jonge spelers die dol zijn op ruimte, puzzels en spelenderwijs leren.