Instruments of Destruction
Sluit je aan bij Sharpe Industries als voertuigtestpiloot en reis de wereld over naar afgelegen buitenposten waar alles tegen de vlakte moet. Gebruik de daarvoor gebouwde sloopmachines, zoals vliegende bulldozers, tanks met viervoudige raketwerpers, en ornitopters met enterhaken. Krijg de besturing van deze creaties onder de knie en sloop iedere constructie die je maar kunt in de twee campagnes en de sandboxmodus. Haal gebouwen stukje bij beetje uit elkaar, of maak gebruik van explosieve kettingreacties met de geavanceerde physics van Instruments of Destruction. Laat niks onvernield achter in de campagne vol op sloop gebaseerde doelen, en stel jezelf vervolgens op de proef met uitdagingen waarin je topscores van levels moet verbeteren terwijl er nieuwe variabelen en doelen van toepassing zijn. Of neem even pauze met de sandboxmodus, en verniel de boel in je eigen tempo. Vernietigen is één ding, maar niet alles: bouw ook eens iets. Leer je eigen machines te ontwerpen in een epiloogcampagne die alleen daarom draait; de ultieme sloopervaring. Gebruik de ingebouwde editor om vernietigende voertuigen te maken, met kettingzagen, lasers, klauwen, slopersballen, magneten, draaikolkgeneratoren en nog veel meer.