InnerSpace
In de laatste dagen van het Inverse moet je de archeoloog helpen om de laatst overgebleven herinneringen veilig te stellen, voordat ze voorgoed verloren gaan. Vlieg door oude luchten en verlaten oceanen om de verloren geschiedenis van dit vervagende rijk te ontdekken, waarin volledige beschavingen verloren zijn gegaan maar hun goden nog steeds ronddolen. InnerSpace is een ontdekkingsvliegspel dat zich afspeelt in het Inverse, een wereld van omgekeerde planeten, waarin de zwaartekracht naar buiten aantrekt in plaats van naar binnen. InnerSpace is begonnen als een project van studievrienden en ontwikkeld tot een succesvolle Kickstarter-campagne in 2014. Na jaren van ontwikkeling heet PolyKnight je van harte welkom bij het Inverse. De grootste reis maak je in jezelf.