I Hate Running Backwards
I Hate Running Backwards is een eindeloze Shoot 'm Down roguelite vol adrenaline waar alles draait om verwoesting en het opnemen tegen oneindig veel monsters, terwijl je reist door de tijd in automatisch gegenereerde landen! Kies een personage en blaas je vijanden op met een uitgebreide selectie aan explosieve wapens - lasers, rakettenwerpers, zwarte gaten en nog veel meer! Versterk jezelf met extra vaardigheden die je helpen bij het verslaan van uitdagende bazen. Sam en zijn vrienden bevinden zich per ongeluk in het ruimte-tijd continuüm and moeten het op nemen tegen de reusachtige Ugh-Zan - herboren als een gigantische mechanoide, samen met een armada dodelijke monsters. Dit gevecht sleept ze mee door verschillende tijdvakken en omgevingen - van de jungles rond de Aztectempels tot de woestijnen van Egypte en verder, met een dodelijk baasgevecht aan het eind van elke omgeving. De bloedstollende actie waar nooit een einde aan komt zorgt ervoor dat je wel even bezig bent met het uitschakelen van vijand na vijand tot de eindbaas. En dan denk je natuurlijk dat je daarna klaar bent. Mispoes! Je begint gewoon weer opnieuw bij het begin - maar nu komen er nog sterkere monsters aan! Gelukkig zijn die wapens die je onderweg oppakt klaar voor de slag.