Huntdown
Leef gezond door het leven ongezond te maken! In de roerige straten van de toekomst, waar criminele bendes de baas zijn en de politie niet durft te komen, kunnen alleen de premiejagers de stad bevrijden van de corrupte toorn des misdaads. Maak korte metten met de criminele onderwereld en moord in deze komische arcade shooter bomvol actie. Belangrijkste kenmerken: Jaag alleen of vuur samen op de vijand terwijl je rent, sprint en dekking zoekt in de wereld van de jaren 80, gekenmerkt door een omgeving van neon en graffiti. Handgeschilderde 16-bits pixelart kunst en handgetekende animaties, in combinatie met de actierijke 60-FPS gameplay en een epische synthesizer soundtrack. Jaag op alles, van wilde punkers tot georganiseerde hockeyhooligans. Dit spel zit bomvol 16- bits slechteriken en criminelen, elk met hun eigen stukje territorium dat je wilt terugpakken en een arsenaal aan wapens om te confisceren.