Horror Adventure
Horror Adventure is een interactieve ervaring die zich afspeelt in een procedureel gegenereerd spookhuis. Je bent een paranormale onderzoeker en je merkt dat je onderzoekt wat een oud verlaten landhuis lijkt te zijn. U kunt in staat zijn om te communiceren met basisitems en beperkte tools tot uw beschikking. Het procedureel gegenereerde willekeurige huis zal willekeurige locaties en angsten voor u creëren. Zorg er dus voor dat je je ogen open houdt, zet je koptelefoon aan en geniet van het spel! Functies: 1. Immersive first person interactieve gameplay waarmee de speler verschillende draagbare elementen kan besturen. 2. Procedureel gegenereerd willekeurig huis om de schrikfactor en herspeelbaarheid te vergroten. 3. Met verschillende demonische entiteiten, elk specifiek ontworpen volgens het procedurele karakter van de niveaus. 4. Sla/laadfunctie opslaan zodat u ertussen een adempauze kunt nemen. 5. Ondersteuning van zowel toetsenbord als controller. (Gebruik pijltoetsen om voor- of achterkant te verplaatsen en muis te gebruiken om van richting te veranderen. Gebruik ruimtebalk om een toets te pakken, een fakkel te pakken of een poort te openen waar u het handmerk ziet). Waarschuwing: deze ervaring maakt gebruik van jump -scares! Je bent gewaarschuwd!