Hokko Life
Neem de trein naar Hokko om je nieuwe huis in te richten! De bewoners hebben jouw hulp nodig om hun woonplaats te veranderen in een lieflijk plattelandsdorp. Gewapend met een hamer en verfkwasten mag jij huizen voor je nieuwe vrienden ontwerpen, bouwen en inrichten! Laat zien hoe creatief je bent! Ga aan de slag in de stoffige oude werkplaats en laat je fantasie de vrije loop! Maak materialen en combineer ze naar jouw inzicht om nieuwe, prachtige meubels en voorwerpen te maken voor je dorp. Verzamel bloemen, vermeng verfkleuren en maak er behang, vloeren en zelfs kleren van! Bouw jij een verzameling urban-industriële meubels op? Of misschien een prachtig bloemetjesbehang? Met je gereedschap in de werkplaats kun je geheel naar eigen inzicht een dorp ontwerpen dat in de smaak valt bij de bewoners. Kenmerken CRAFTEN: Ga naar het bos of de verlaten mijn om grondstoffen te verzamelen. Neem je buit mee terug naar het dorp en maak er materialen van die je kunt gebruiken voor je eigen ontwerpen. ONTWERPEN: Verzamel materialen en ga naar de werkplaats om elk voorwerp in het spel je eigen draai te geven. Op de ontwerptafel kun je zelf meubels maken door verschillende vormen en materialen te combineren in een eenvoudige, maar handige editor. VERVEN: Trek je werkkleding aan, haal je kwasten tevoorschijn en klieder erop los. Je kunt behang, vloeren en zelfs T-shirts ontwerpen, die jij en de dorpsbewoners kunnen dragen. Zorg ervoor dat iedereen in het dorp jouw unieke designs draagt! BOUWEN: Schakel de hulp in van de plaatselijke bouwer en breid het dorp uit. Kies een mooie plek voor een nieuw gebouw en bereid ze voor op de nieuwe bewoners. VERSIEREN: Pas de binnen- en buitenkant van de huizen aan, kies designs en plaats meubels zodat je nieuwe vrienden zich helemaal thuis zullen voelen. VERBOUWEN: Kies een stuk grond uit om er groenten en andere planten te verbouwen. Zet je groene vingers aan het werk om de beste producten te telen en verkopen. VISSEN: Breng een rustig ochtendje door op een van de visplekken van Hokko en bouw een viscollectie op. Vissen gedragen zich op unieke manieren, dus daar moet je rekening mee houden. Elke vangst is een uitdaging! INSECTENJACHT: In Hokko wemelt het van de rondfladderende en zoemende insecten. Vang ze en leg een prachtige collectie aan. Maar wees op je hoede, want je weet nooit wat er verstopt zit in de bosjes!