High On Life 2
Je hebt het gedaan. Je hebt een intergalactisch kartel uitgeschakeld, de mensheid gered van uitsterven en gejaagd op gevaarlijke premies tot in de verste uithoeken van het sterrenstelsel. Het premiejagen heeft je fortuin, roem en liefde gebracht, maar wanneer een mysterieus figuur uit je verleden weer opduikt en een prijs op het hoofd van je zus zet, wordt je luizenleventje in chaos gestort. Heb jij het in je om alles op het spel te zetten en een intergalactische samenzwering aan te pakken die opnieuw jouw favoriete soort (de mens) bedreigt? High On Life KEERT TERUG terwijl jij en je buitenaardse buitenbeentjes je een weg door prachtige, gevaarlijke werelden in het hele sterrenstelsel schieten, steken en skaten. Blaas het KWAADAARDIGE farmaceutische conglomeraat op dat erop gebrand is prijskaartjes aan MENSELIJK LEVEN te hangen!