Hidden Cats in Tokyo
Konichi-miauw, rekruut! Tokio heeft je hulp nodig: katten in de hele stad veranderen in monsters! Spot katten, mensen, voorwerpen en andere dingen waarmee je de wereld met kleur kunt vullen en het volgende hoofdstuk van het verhaal kunt schrijven! De katten van Tokio rekenen op je! Met: - Meer dan 1700 verborgen objecten om te vinden! - Kaarten die je kunt verzamelen! - 15 levendige levels om in te kleuren! - Een cartooneske, expressieve draai aan de kunststijl van Hidden Cats... - ...en een episch eindbaasgevecht met robots!