Grit and Valor - 1949
HET IS 1949; DE TWEEDE WERELDOORLOG WOEDT VOORT Europa ligt op zijn knieën. Dodelijke Axis Mechs patrouilleren in de regio, intimideren de bevolking en verjagen de rebellen. Er zijn maar weinig overlevenden, maar ze hebben zich verzameld onder de nieuwe vlag van het verzet. Jij bent de laatste hoop van de vrije wereld. Jouw dodelijke missie: het afleveren van een allesvernietigende EMP in het hart van vijandelijk gebied om het tij van de oorlog te keren. BELANGRIJKE KENMERKEN VERFIJNDE REALTIME TACTISCHE GAMEPLAY Stel je Mech-squadron samen en voer het bevel in realtime om vijandelijke aanvalsgolven af te weren. Elk nieuw slagveld biedt een nieuwe uitdaging met unieke combinaties van tegenstanders en terrein. Denk snel om hoger gelegen gebied te bereiken en dekking te zoeken, speel in op de zwakke punten van de vijand en gebruik tactische voordelen om de aanval af te weren, terwijl je je commandovoertuig verdedigt. MEEDOGENLOZE EINDBAZEN Je tactiek mag dan goed zijn, maar aan het einde moet je het nog één keer opnemen tegen een meedogenloze Axis General. In deze eindbazengevechten keren de kansen zich tegen jou en neem je het op tegen de ene golf elitevijanden na de andere, nieuwe gevaren en Mech-eindbazen van Kaiju-formaat. STEL HET ULTIEME MECH-SQUADRON SAMEN Je hebt de vrijheid om je squadron van Mechs en piloten aan te passen en te configureren om je tactieken af te stemmen op elke nieuwe missie. Verdien Valor om de unieke vaardigheden van je piloot te verbeteren en Scrap om je Mechs te upgraden om een voordeel te behalen op het slagveld. HERGROEPEREN. HERBOUWEN. HERINZETTEN. Als je commandovoertuig wordt vernietigd, is je missie voorbij en ga je terug naar de verzetsbasis om je team te upgraden en een nieuwe strategie te bepalen. De Scrap en Valor die je op het slagveld verdient, kun je gebruiken om Mechs te upgraden en piloten nieuwe vaardigheden te geven. Bereid je erop voor dat elke missie anders is, want de slagvelden, vijanden en beloningen zijn nooit twee keer hetzelfde. Treed op met kracht, bevrijd Europa en de wereld, en laat zien wie je bent!