Gore Doctor
Gore Doctor is een meeslepend horrorspel vol ijzingwekkende spanning. Je wordt wakker in het verwrongen instituut van een wanhopige dokter die alle regels heeft overtreden om zijn vrouw Scarlett te redden van een dodelijke ziekte. Terwijl Scarlett bezwijkt aan haar lot, daalt de dokter af in waanzin en raakt ervan overtuigd dat de dood de enige uitweg is. Spelers moeten door de nachtmerrieachtige gangen van het instituut van de dokter navigeren, groteske verschrikkingen confronteren, duistere geheimen onthullen en proberen te ontsnappen met hun leven intact. Kun jij het verwrongen labyrint overleven en de spookachtige mysteries ontrafelen? Je reis begint binnen de vervallen en dreigende muren van het doktersinstituut, een plek die ooit was gewijd aan genezing, maar nu wordt verteerd door kwaadwillendheid en wanhoop. Elke stap die je zet in de schemerige gangen leidt je dieper een wereld in van groteske verschrikkingen, verwrongen experimenten en onuitsprekelijke terreur. De sfeer is vol angst en elk krakend vloerdeel en gekreun in de verte maakt je alleen maar banger. Maar overleven alleen is niet genoeg. Om de verschrikkingen die zich binnen deze muren hebben afgespeeld echt te begrijpen, moet je de duistere geheimen blootleggen die onder de oppervlakte woekeren. Aan de hand van dagboekaantekeningen, verspreide documenten en verborgen artefacten puzzel je de afdaling van de dokter naar waanzin en de verschrikkelijke gevolgen van zijn daden bij elkaar. De waarheid die je aan het licht brengt, zal je perceptie van goed en kwaad op de proef stellen en de grens tussen redder en monster doen vervagen. Gore Doctor is niet voor bangeriken. Het is een game die zwelgt in het groteske en de grenzen van horror en gore opzoekt om een ervaring te creëren die je ademloos en verontrust achterlaat. Zet je schrap voor een psychologische achtbaanrit, waarbij al je zenuwen op de proef worden gesteld en je donkerste angsten worden losgelaten. Alleen de sterksten zullen uit het instituut van de dokter komen met hun geestelijke gezondheid intact, maar wees gewaarschuwd, de prijs van overleven kan hoger zijn dan je je kunt voorstellen.