Glitch's Trip
Een Planet's laatste hoop Glitch werd ontspannen op zijn favoriete chill plek op zijn thuisplaneet van Verdo, wanneer balken van energie begon uitgieten van de manen van de planeet. Onbekend aan hem, had vier intergalactische tirannen opgezet brouwerijen tot een van de lekkerste drankjes in de melkweg, maan Juice oogsten. Het geheim ingrediënt, de levenskracht van de planeet! Een zeer verslavend sap, Glitch nodig heeft om de productie van Moon Juice stoppen voordat Verdo weg zal verwelken en uitgegroeid tot een woestenij. Verken de MOONS Reis rond de unieke vier manen een baan om Verdo, elk met extravagante omgevingen en trippy thema's. Met 100 handgemaakte levels, is er veel te beleven in deze bruisende actie platformer. epische bazen 4 epische bazen in de weg staan ​​om Verdo redden. Bevrijd elk moon van de tiran te bezetten en ontgrendelen het verhaal van hoe ze werden gecorrumpeerd door Moon Juice vele jaren geleden. KIJK UIT Explosief platforms, sluipschutters, zwaartekracht putten, opladen beesten, lava, lasers, spikes, en nog veel meer. Met meer dan 40 unieke gevaren en 16 killer vijanden, er is veel te ontmoeten en te voorkomen dat op je reis. GLITCH OUT Glitch heeft een unieke mogelijkheid om eruit te komen van gekke bijna-dood situaties door middel van steeds ongrijpbaar. Gebruik de mogelijkheid om het milieu in het wild levende manieren te beïnvloeden door middel van wisselgesprek verborgen blokken, flippen de zwaartekracht, of het maken van gebieden gewichtloos. Hoeft niet te wachten De vier manen zijn gevaarlijke omgevingen, maar niets zal Glitch af te schrikken van het redden van zijn planeet. Instant respawns en snelle laadtijden maken het makkelijker om je terug in het spel en het verbeteren van uw vooruitgang. Naar de juiste uitdaging We ontwierpen het spel een uitdaging, maar met 3 normen van de moeilijkheidsgraad, kunt u Glitch vooruitgang door onze uitdagingen in uw eigen tempo. vermogen Mastered Glitch's? Verhoog de inzet, af te spelen op onze hoogste moeilijkheidsgraad en probeer je tijd te verslaan!