Ghostrunner 2 Heat Pack
Ervaar de verzengende intensiteit van Ghostrunner 2 met de derde cosmetische DLC, het Heat Pack! Stook je gameplay-ervaring op met drie katana's met hittethema en een zinderend motorontwerp terwijl je je een weg vecht door Dharma Tower en de zonovergoten woestenijen daarachter. Het Heat Pack bevat de volgende in-game cosmetische skins: - Design Heat-motorskin - HEDSPIN /// FLAME-zwaard- en handskin - HEDSPIN /// DUNE-zwaard- en handskin - HEDSPIN /// LAVA-zwaard- en handskin Koop de Ghostrunner 2-seizoenspas om alle 4 de cosmetische DLC-pakketten te ontgrendelen, waaronder het Ice Pack, het Dragon Pack, het Heat Pack en het Anniversary Pack, en ontvang de langverwachte Endless Moto-modus voor minder. Bloed zal vloeien! *De game Ghostrunner 2 is niet inbegrepen. Het Heat Pack is inbegrepen in de Ghostrunner 2-seizoenspas. De Ghostrunner 2-seizoenspas is inbegrepen in de Ghostrunner 2 Brutal Edition.