Ghost of a Tale
Ghost of a Tale volgt een dappere muisminstreel genaamd Tilo op zijn gevaarlijke missie om te ontsnappen uit de gevangenis van Dwindling Heights Keep en erachter te komen wat er met zijn grote liefde Merra is gebeurd. Dit alles speelt zich af tegen een middeleeuwse achtergrond waarin alleen dieren leven. Ghost of a Tale is een mix van klassiek avontuur, actie-RPG en verkenning met een prachtige visuele stijl. Maak kennis met een episch en toch intiem verhaal. Zoals alle muizen ben je een expert op het gebied van stealth, behendigheid en camouflage. En muziek. Verken de torens en kerkers van Dwindling Heights Keep, ontwijk alle gevaren en ontdek grote geheimen. Dwindling Heights is een gevaarlijke plek voor een kleine muis en Tilo is niet echt een vechter. Als je tegenover vijanden komt te staan die twee keer zo groot zijn als jij, kun je beter vertrouwen op je verstand en je behendigheid. Praat met de personages die je ontmoet, maak vrienden en vijanden en laat niets aan het toeval over in je zoektocht naar Merra.