Gematombe
Hallo en welkom bij Gematombe! De actiepuzzel-vs-game die is geïnspireerd op arcadeklassiekers en Griekse mythologie! Daag je vrienden uit of volg Pandora en de daimonen op hun avonturen. Lanceer de bal om opeenvolgende stenen van dezelfde kleur te raken om ongelofelijke kettingreacties te creëren! Overweldig je tegenstanders en VERPLETTER ze of maximaliseer je kettingreacties en SPEEL je scherm leeg om te winnen met een GEMATOMBE! Knal door uitdagende levels en speltypes vol puzzels en actie en help de getalenteerde heldin Pandora op haar geweldige avontuur om al het kwaad te vangen dat is losgelaten in de wereld! Ontmoet leuke personages en volg hoe ze met elkaar omgaan in speltype Verhaal, speel door de eindeloze uitdagingen in speltype Oefenen of Overleven en speel alle geheimen vrij! Kenmerken: * Speltype Verhaal: Campagne met 6 verschillende avonturen, een voor elk personage. * Speltype Oefenen: Verbeter je stuiter- en stenenbreekvaardigheden. * Speltype Overleven: Versla een eindeloze reeks personages terwijl je de toren beklimt naar de top; als je verliest, begin je weer onderaan! * Lokaal speltype Versus: Speel met een vriend(in) op hetzelfde systeem. * 6 verschillende personages met eigen vaardigheden + een geheim personage om te ontdekken.