Full Quiet
Daarbuiten is wat statisch is je vijand... Raak verdwaald in deze uitdagende, mysterieuze, open-world adventure terwijl je vreemde wezens ontmoet, puzzels oplost en uitzoekt hoe je het radio relais rooster herstelt om zo je verloren zoon terug te vinden. Vind onderweg aanwijzingen en manage je hulpbronnen terwijl je geheimen ontrafelt van Full Quiet. Je oplossend vermogen, combat en survival skills worden op de proef gesteld….Heb jij het in je om het bos het zwijgen op te leggen en degenen te verdrijven die zijn opgedoken in onze wereld?