Full Mojo Rampage
Full Mojo Rampage is een schurkenstaat-achtig spel dat binnen de grenzen van het Voodoo werkelijkheid neemt. In dit rijk alleen de meest krachtige riten en bevoegdheden kan een bescherming tegen het kwaad te bieden. Sterven is niet het einde, maar het begin aan het worden een sterker voodoo ziel! Het spel bevat verschillende multiplayer coöperatieve en competitieve modi om te spelen met vrienden. Belangrijkste kenmerken: - Willekeurig gegenereerde items en niveaus in een prachtige 3D. Geen twee spellen hetzelfde zal zijn. - Verbeter je karakter door nivellering naar boven en het ontsluiten van voodoo pinnen die u kunt gebruiken en upgraden naar speciale bonussen ontvangen. - Online Co-op: maximaal 4 spelers kunnen samen spelen elke quest. - Multiplayer VS modes: Speel online met maximaal 8 spelers in angstaanjagende gevechten. (Huidige standen beschikbaar: Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag, Koning van Mojo). Een level omhoog en pas je personage aan je vrienden te laten zien wie de beste is! - Ton van items en unlockables: maskers, pins, mojos en power-ups. - Unieke "klasse" systeem dat rond een voodoo-god, elk met hun eigen speciale krachten en attributen draait het kiezen. - Muziek gecomponeerd door Alistair Lindsay (van Rare en Prison Architect faam). - Een aantal easter eggs van onze favoriete spellen!