From the Bunker
Je zit gevangen in een vervallen, post-apocalyptische bunker en je enige doel is overleven. Navigeer door donkere gangen, sla obstakels kapot met je vertrouwde hamer en vind verborgen paden terwijl je op zoek bent naar een uitgang. Elk niveau wordt moeilijker met vernietigbare deuren, meubels en geheime kamers die je verstand, timing en strategie op de proef stellen. Verken zorgvuldig. Gloeiende voorwerpen duiden op upgrades, gereedschappen en snelkoppelingen. Naarmate je vordert, ontgrendel je nieuwe vaardigheden die je de kracht geven om grotere obstakels te overwinnen en meer geheimen van de bunker te ontrafelen. From the Bunker biedt een spannende overlevingservaring waarin je je vaardigheden kunt testen met spannende puzzels, interactieve omgevingen en een constant gevoel van gevaar. Kun jij ontsnappen voordat de tijd om is?